Jövő héten bemutatják a Skoda fontos újdonságát
Ez az első modell, amely már a márka új formavilágát képviseli.
Ez az első modell, amely már a márka új formavilágát képviseli.
A Stellantis nevével fémjelzett Leapmotor T03 közel 100 lóerős, és a hatótávja meghaladja a 260 kilométert.
A hamarosan Európában is kapható BYD Denza Z9 GT a Porsche Panamera és Taycan új kihívója.
Mára lényeges szempont, hogy a finanszírozáson túl az autóflották menedzsmentjéhez milyen szolgáltatások kapcsolódnak, és egyre fontosabb a korábbinál nagyobb rugalmasság is.
Nem az első eset, hogy csillagászati áron lehetne a gyártói ajánlás szerint javítani egy idősebb elektromos autót.
A Rivian R1S új csúcsmodellje szupersportkocsikat megszégyenítő módon katapultál.
Íme az akár 925 lóerős teljesítményre képes megújult Audi e-tron GT limitált szériás új változata.
Még mindig a dízelekből van a legtöbb.
A jármű maradványait egy konténerbe helyezték, amelyet vízzel árasztottak el, hogy megelőzzék az újragyulladást.
Elsősorban az elektromos autók árának kell csökkennie ahhoz, hogy helyreálljon a piac és a magyar autógyártók is elkerüljék a további visszaesést – mondta lapunknak a Magyar Gépjárműgyártók Egyesületének ügyvezető főtitkára. Kilián Csaba arról is beszél, egyetértenek-e Orbán Viktor kormányfővel a magyarországi autógyárak felsővezetését tömörítő egyesületnél abban, hogy mi az értelme a kínai autógyárakra kivetett európai védővámoknak.
Somlai Bálint cégcsoportja a NER egyik csodájának számít, amely nagyrészt a Magyar Nemzeti Bank (MNB), illetve a jegybankhoz közeli cégek, alapítványok megbízásainak volt köszönhető. A cégek ezúttal brüsszeli forrásból is gyarapodhatnak.
A modell a Torinó melletti mirafiori gyárban készül.
A kompakt SUV elég sportosnak tűnik.
Itthon az új villanyautók több mint 80 százalékát cégek veszik.
A francia konyakgyártók fellélegezhetnek, Peking egyelőre nem vet ki dömpingellenes szankciókat az uniós borpárlatokra, ahhoz viszont ez kevés, hogy Kína elkerülje az elektromos autóira kivetett uniós vámokat. Peking eddig az uniós országok egymásnak ugrasztásával próbálkozott, ám mivel ez mostanáig nem jött be, nagyobb csapást készíthet elő.
A kínaiak csak hagyományos hajtású járműveket nem is árusítanak.
A Porsche Taycan Turbo S különleges fényezésének fejlesztése közel egy évig tartott.
A svéd márka úgy látja, hogy az aktuális piaci viszonyok miatt képtelen lesz teljesíteni eredeti elektromos autós terveit.
A francia gyártó legfrissebb elektromos modellje képzeletben a 70-es évekbe repít vissza bennünket.